Esse Mağazası Alışverişim

Esse Mağazası Alışverişim


Merhabalar,

Essetürkiye mağazalarında %50 + %50 indirim olduğunu duyunca kaçırmak istemedim. Toplamda 2 alışverişim oldu ve 2 ürün görseli hariç tüm aldıklarımı fiyatlarıyla paylaşacağım. 

Özellikle çeyiz alışverişi yapmayı düşünen hanım kızlarımız sizlere duyurulur :)

Fotoğraf Albümü



Albümden bir adet açık vardı içini inceledim gayet hoştu. Çifter çifter aldım. Desenleri hoş, renkleri güzel. 

Fiyatı: 3.18 lira + KDV

Kase (Çerezlik-Kahvaltılık)






Bu üründen iki tane aldım biri bana diğeri hediye olabilir düşüncesiyle. Büyük bir ürün değil sizi yanıltmasın.

Fiyatı: 3.10 lira + KDV

Çerçeve (Beyaz)


Rengine vurulup aldığım bir çerçeve oldu. Aynı boy olmak üzere toplamda 3 adet çıkıyor kutudan. Görüntü itibariyle çok ağır bir çerçeve gibi duruyor lakin çok hafif, ağırlığı yok denecek kadar az.

Fiyatı: 3.17 lira + KDV

Kupa




Farklı renk ve desenler vardı lakin hoşuma giden bunlar oldu. Yine hediye olarak götürülebilir düşüncesinydim, mesela yakın bir arkadaşa gibi...

Fiyatı: 2.10 lira + KDV

Cam Matara



Instagram hesabımdan paylaşmıştım aynı modelin farklı renklerini hepsi çok şekerdi tercihim bu oldu.


Cam matara sağlıktır. Üzerindeki koruyucu hem matarayı koruyor hem de tutma kolaylığı sağlıyor.

Fiyatı: 3.18 lira + KDV

Cupcake Kalıbı



Renklerin güzelliğine vurulup aldım evet :) Zaten sık sık cupcake yapıyorum elimin altında olması gereken ürünlerden. Farklı renk ve desenleri mevcut.

Fiyatı: 3.07 lira + KDV

Essenso Cezve Seti



Bu ürüne çok da ihtiyacım yoktu lakin bu fiyata bulunca kaçırmak istemedim. İçinden boy boy 3 adet cezve çıkmakta sağlam bir ürüne benziyor bakalım kullanalım, görelim :)

Fiyatı: 19.50 lira + KDV


Herkese kucak dolusu sevgiler...
Bloğumu takibe almayı unutmayın.
makyajyorumum/instagram


Not: Paylaşmış olduğum yazı ürünleri bizzat alırken ödediğim tutar ve modellerden oluşmaktadır. Elimde fiş vardır ve ödediğim tutarları ona bakarak yazmış bulunmaktayım. Mağazadan mağazaya fiyat ve model değişikliği olabilir bu konuda bilgim yoktur.

2 yorum

Write yorum
Esra Yıldız
AUTHOR
29 Mart 2016 17:14 delete

Oğlum için cam matara arayışlarındaydım yine :) Çok güzelmiş. Kupalar da öyle.. Neyseki artık Zonguldak'a da Esse açıldı.. Artık görerek alabiliriz.

Reply
avatar
29 Mart 2016 20:16 delete

iyi günlerde kullan canım kdv ile ne kadar çerceve

Reply
avatar