SPLAT Diş Macunu

SPLAT Diş Macunu


Merhabalarrrr, 

Uzun zamandır yazmak istediğim splat diş macunu ürünlerini bugün özetin özeti şeklinde az görselle yorumlayacağım, başlıyorum     3- 2 - 1 Kayıt! :))


Şimdi bildiğiniz bütün diş macunlarını unutun ve hem içeriği ile hem etkisiyle hem de her soruna biz çözüm üreten çeşitleriyle beni çok tatmin eden splat ürünlerine odaklanın, ilk olarak

Medical Herbs


Ürünün Özelliği: Ağızbakımı ve diş eti sağlığını korumak

Aktif Bileşenleri: Sardunya uçucu yağı, deniz topalağı özleri, papatya, adaçayı, florür iyonları ve kalsis3 

Etkileri: Temizleme Etkisi %41.3 ,  İltihap Giderici Etkisi % 28.5 , Kanama Durdurucu Etkisi % 66.5


Ürün göründüğü gibi yeşil hatta şeffaf yeşil gibi dişe uygulandığında sapsarı bir görüntü oluşuyor 'amanııın nooolduuu?' diye tepki vermeniz çok doğal 

Sea Minerals


Ürünün Özelliği: Diş minesi onarımı ve çürüklere kaşı koruma 

Aktif Bileşenleri: Deniz mineralleri, spirulina ekstresi, kaya yosunu ekstresi, hidroksiapatit, polidon, sodyum florür

Etkileri: Temizleme Etkisi % 64.7 , İltihaba Karşı Etki % 68.6 , Kanama Durdurucu Etkisi % 63.9 , Hassasiyet Azaltma Etkisi % 65.4


Markanın bu çeşidini çok sevdim hafif ferahlık verip,dişte oluşan lekeleri gideriyor. Özellikle gözlemledim uzun süreli kullanımda lekeleri gideriyor. Mine onarıcı özelliğinin yanında doğal beyazlık da hedefleri arasında ama esas favorim birazdan :))))

Biocalcium


Ürünün Özelliği: Diş minesi onarımı ve güvenli beyazlık

Aktif Bileşenleri: Calcium Lactate, Nano-Hidroksiapatit, papain, polydon, Sodyum bikarbonat, Omega-3

Etkileri: Temizleme Etkisi % 56, Kanama Durdurucu Etkisi % 60, Mineraller ile Zenginleştirme % 30, Beyazlatma Etkisi (4 Hafta) 1 Ton



Bi heves kullanmaya başladım lakin dişlerimde sızı yaptı gerçi uzun sürmedi ama bu nedenle biraz kullanmaya ara verdim.

White Plus 


Ürünün Özelliği: Güvenli beyazlatma ve diş minesinin korunması 

Aktif Bileşenleri: Polydon, Papain, Potasyum ve Florür iyonları, 

Etkileri: Temizleme Etkisi % 50, İltihaplanmaya Karşı Etki % 27, Kanama Durdurucu Etki % 50, Minerallerle Zenginleştirme % 40, Beyazlatma Etisi (4 Hafta) % 1.5 Ton


Benim splat ürünlerinden en enn ennn sevdiğim ürün. Hem ferahlatıyor, hem güzelce temizliyor hem de beyazlatıyor. Tabi bu beyazlatma kar beyazı değil, doğal bi beyazlık sağlıyor.

Gratislerde sık sık denk geldiğim seyahat set (diş macunu + diş fırçası) 4.90 liraya satılıyor kesinlikle şans verin :)

Extreme White


Ürünün Özelliği: Ev ortamında 2 tona kadar etkili beyazlatma

Aktif Bileşenleri: Karbamid Perokit Granülleri, Papain, Polydon,Sodyum Florid

Etkileri: Temizleme Etkisi % 66, İltihap Giderici Etkisi % 26, Kanama Durdurucu Etkisi % 63, Minerallerle Zenginleştirme % 17, Beyazlatma Etkisi (4 Hafta) 2 Ton


Üst görselde de görüldüğü gibi macunun içinde tanecikler var ve bu hiç rahatsız etmiyor. Temizlemesi gayet iyi. Ev ortamında beyazlatma sağlaması fikri de çok hoş ama benim bu konuda favorim başka. Bu ürünü kullanıp da çok seven, dişlerinde beyazlığı bariz görenler var benim de o şekilde oldu lakin ürünü bırakıp başka ürün kullandığımda rengi hafiften kayboluyor.

*Ürün devamlı kullanıma uygun değil.

Blackwood


Ürün Özelliği: Güçlü Beyazlatma

Aktif Bileşenleri: Stevya Ekstresi, Biosol, Aktif Karbon, Ardıç Ektresi

Etkileri: Temizleme Etkisi % 97.3, İltihaba Karşı Etkisi % 93.8, Kanama Durdurma Etkisi % 70.6, Beyazlatma Etkisi (4 Hafta) 2 Ton


Macun aynen bu şekilde siyah :) yani kullanmak için cesaret gerekli. Korkulacak hiçbir şey yok, çünkü ürün ağıza gidip, temizleme işlemi yapılırken o simsiyahlık gidiyor...

Ben extreme white ürünündense bunu daha çok sevdim. Macunun üstünde erkekler içindir yazsa bile bunu kabul etmeyip, severek kullanmaya devam ediyorum :)


Ürünler ile ilgili yorumlarım bu şekilde marka hakkında da genel bilgi vermek istiyorum,

Ürünler Rusya, AB ve Japonya'da geniş çalışmalarla üretiliyor. Ürünleri üretirken kesinlikle sentetik koruyucu, triklosan ve klorheksidin  bulunmamakta.
Son olarak şunu da söylemeliyim ki ürünlerde köpürmeme gibi bir durumla karşılaşmadım. Bu benim için önemli.

*Markanın diş fırçaları da bulunuyor onlara bir türlü denk gelemedim, denemeyi ve yorumlamayı istiyorum. Gören duyan bulan varsa lütfen bilgilendirsin :)


Splat ürünlerini watsons, gratis gibi kişisel marketlerde ve online sitelerde rahatlıkla bulabilirsiniz.



Herkese kucak dolusu sevgilerrrr..
Bloğumu takibe almayı unutmayınız.
makyajyorumum/instagram


Not: Yapmış olduğum ürün yorumu ürünü yaklaşık 1 ay bizzat denedikten sonra kendimde gözlemlediğim sonuçlardan oluşmaktadır. Etkisi kişiden kişiye farklılık gösterebilir. Ürünler white plus hariç tarafıma firmadan denemem için gönderilmiştir, kendilerine teşekkür ederim.

6 yorum

Write yorum
audrey
AUTHOR
29 Ekim 2015 15:48 delete

White plus favorim ama extreme white ı denemedim henüz onu da deneyeceğim

Reply
avatar
2 Kasım 2015 10:51 delete

ben hepsinin ayrı bir faydası olduğunu düşünüyorum bloğumda ben de yer verdim SPLAT 'a beklerim :)

Reply
avatar
5 Kasım 2015 23:09 delete

Sanirim white plusa bi sana verecegim ^_^

Reply
avatar
6 Kasım 2015 12:15 delete

denemeyi çok istediğim ama bir türlü fırsat bulamadığım ürünlerden :)
seni blogdan ve instagramdan takibe aldım bana da beklerim :)
http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/
@evintekkizimona

Reply
avatar
christmas
AUTHOR
12 Mart 2016 17:53 delete

Tesekkürler, siyah olanı deneyeceğim :)

Reply
avatar
luthier
AUTHOR
30 Mart 2018 00:30 delete

tek kelimeyle kabusum!!! once white plus sonra extreme white kullandım. cunku dislerimi beyazlatmasından memnundum. ta ki bende bu dis macununun agiz cevresi dermatiti yaptigini anlayana kadar. dudak alti ve cenemde, aylarca teshisini bilemedigim, ucuk sandigim kizariklik ve sisligin sebebiymis! icindeki florurdenmis. kullanmadigim ilac kalmadi sayesinde.

Reply
avatar