Avon 3D Plumping (Nude & Mulberry)

Avon 3D Plumping (Nude & Mulberry)


Merhaba,

bugün sizlere Avon markasının daha önce dolgunlaştırıcı özelliği olan sonbahar renklerine uygun bordo-kahve ve nude tonlarında rujlarından bahsetmiştim, şimdi ise dolgunlaştırıcı etkisi olan renkli parlatıcılarından bahsedeceğim.

Amacım uzun uzun yorumlamak yerine görsellerden renklerini gösterip, sevip sevmediğini söylemek olacak.


İlk olarak,

Görselde de görüldüğü gibi bu serinin merak ettiğim 2 rengini satın aldım.



Renkler sırasıyla;

'Nude'


'Mulberry'

Uygulamalı hali ise,




Gölgede çekilmiş görsel;

Renkleri görüldüğü gibi hafif duran, doğal tonlarda zaten parlatıcı olduğu için ıslak yapılı...
Ürünü uyguladığımda dudaklarımda fazlaca hissettiğim karıncalaşma oldu bu 3D dolgunlaştırma özelliğinden kaynaklanıyordu lakin beni o kadar rahatsız etti ki anında çıkardım. Yani dudaklarımda oluşturduğu his beni memnun etmediği için 2 ürünü de kullanamayacağım.  Bu nedenle de bir daha almam, benim gibi karıncalaşmadan hoşlanmayan kişilere de hiç tavsiye etmem :)

Fiyatı: 7 gr'lık olup 21.90 liradan satılmakta


Herkese kucak dolusu sevgilerrrrr :)
Bloğumu takibe almayı unutmayınız 
makyajyorumum/instagram

Not: Yapmış olduğum ürün yorumu ürünü bizzat denedikten sonra kendimde gözlemlediğim sonuçlardan oluşmaktadır. Etkileri kişiden kişiye değişim gösterebilir.



1 yorum:

Write yorum
28 Kasım 2015 19:44 delete

Avon Danışmanlarına özel Kampanya. Avon kozmetikte danışman olarak ürün alıyorsanız ve alt ekibiniz varsa, sizi alt ekibinizle beraber oriflame Kozmetik üyesi yapalım, ilk ay sonunda para hediyenizi alın. Gerçek anlamda para kazanmak istiyorsanız maaşınız her ayın 10. günü hesabınıza yatsın istiyorsanız bize ulaşarak bu fırsattan yararlanabilirsiniz. Detaylar için www.oriflamesiparis.com web sitemizi ziyaret ederek iletişim formundan veya sitede yer alan telefon numarasından whatsapp üzerinden bize ulaşabilirsiniz.

Reply
avatar