Seranem Saç Bakım Şampuanı (Dermadolin Kozmetik)

Seranem Saç Bakım Şampuanı (Dermadolin Kozmetik)


Merhabalar görüşmeyeli epey oldu ve ben süre içerisinde epey bir ürün denedim şimdi de yorumlama zamanı geldi :)

Bugün sizlere ilk olarak dermadolin markasına ait seranem şampuanı yorumlayacağım unutmadan ekleyeyim dermadolin 1982 yılında üretim faaliyetlerine başlamış ve ürettiği ilk ürün ise şampuan olmuş. Adamlar işin piri olmuş dostlar :))

Ürün boy oarak iki çeşit üretilmiş 125 ml ve 300 ml olarak satışta bendeki ürün 125 ml ve elimdeki ürünü bitirdim artık tam anlamıyla yorum yapabilirim.



Hemen yorumlamaya başlıyorum....

Saçlarım işlem görmüş olmasına rağmen içerisindeki bileşenler saçıma iyi geldi ve olduğundan daha canlı gösterdiğini gözlemledim. Köpürmesi güzel, saç taranırken zorluk çekilmiyor.

Duş sırasında şampuanı kutusundan alırken ele gelen miktar kutunun ağzı geniş olmasına rağmen yeterli miktarda geliyor. Kimi şampuanlarda hem kutunun ağzı hem de şampuanın sıvılığından dolayı tek kullanım için iki kullanımlı geliyor sonra şampuanı saçtan arındırmak zorlaşıyor. Bu üründe öyle bir sorun yaşamadım.



Şampuan saça nem vermeyi ve aynı zamanda saçı beslemeyi hedefliyor. Nem verme konusu derin bir mevzu bana göre çünkü algıdan algıya da fark gösteriyor ama saçı beslediğini, argan çekirdeği ekstraktı, keratin ve proteinlerle saçın yıpranmışlığını giderdiğini gördüm.



Ürün güneş ışınlarını filtreleyerek UV-B ve UV-A2 gibi zararlı ışınlara karşı da saçı koruyor yani güneşin zararlı ışınlarına karşı sadece cildimizi korumak yetmiyor, saçımız da özen istiyor :)


İçeriğine bakacak olursak;
-Seramid
-Bitkisel Hiyaluronik Asit
-Argan Çekirdeği Ekstresi
-Keratin
-Benzofenon-4 (Güneş filtresi)
-Mısır, Buğday, Soya Proteini
-Polikuatemium 10



Seranem'in kokusunu Johnson's Baby şampuanına benzettim hatta kendimce 'Büyüklerin Johnson's Baby Şampuanı' diyorum :))


Seranem ile ilgili olarak, bunu kullanmayın onun yerine şunu kullanın diyebileceğim ne içerik ne de etki bakımından bir ürün yok.


Her saç tipine uygun olduğunu belirtilen bir ürün yalnız şunu belirteyim ben 'işlem görmemiş' saçların daha etkin sonuç alacağını düşünüyorum.

Eğer saçlarınız işlem görmemişse ve şampuan arayışındaysanız bu ürüne bakmanızı öneririm.
Ürün paraben de içermiyor sadece ürün koruyucu eklenmiş.

Kullanımı:
Islak saça az miktarda uygulanıp masaj yaparak köpürtülür 1-2 dk. bekletilip, durulanır.

Fiyatı:125 ml 30 TL. ( Fiyat bilgisi farklılık göstermektedir)

Dermadolin ürünlerine www.dermadolin.com.tr sitesinden bakabilirsiniz. Fiyat bilgisi yer almıyor ama ürünler hakkında kısa kısa bilgiler paylaşılmış.

Kucak dolusu sevgiler...
Yorumlarımın devamlılığı için bloğumu takibe almayı unutmayın :))
makyajyorumum/instagram





Not: Yapmış olduğum ürün yorumu ürünü bitine kadar bizzat deneyip, kendimde gözlemlediğim sonuçlardan oluşmaktadır etkisi kişiden kişiye farklılık gösterebilmektedir. 

2 yorum

Write yorum
Romneya
AUTHOR
14 Temmuz 2015 01:24 delete

Merhaba canım. Bloğumda "hakkımda bilmediğiniz 11 şey" başlıklı etkinliğe seni de davet ettim. Katılırsan çok mutlu olurum :)

Reply
avatar
Pembesin
AUTHOR
8 Ekim 2015 23:56 delete

Ben de aldım ama ablama devrettim bu ürünü 😊 dalın kullanıyorum ben koskoca kız 😊 saclarim işlem görmemiş ama çok çabuk yipraniyor bu yüzden daha dogal oldugunu düşündüğüm için dalın kullanıyorum ve cok memnunum kuaförü bile fark etti 😊 ablama sorayım bakayım memnun mu bu üründen 😊

Reply
avatar