Nivea Fresh Natural Deodorant

Nivea Fresh Natural Deodorant 

Merhabalaaaaar, 

bugün instagramdan (instagram/makyajyorumum) bahsettiğim gibi yorumlanması gereken ürünlerin fotoğraflarını çekip, yorumlarını tek tek paylaşmayı düşünüyorum :)

Yorumlanmayı bekleyen ilk ürün Nivea Sprey Deodorant.



Yazın gelmesiyle beraber deodorant arama, doğru deodorant bulma konusunda çaba harcayanların olduğunu görünce uzun süredir (yaz-kış) kullanıp, çok memnun kaldığım Nivea Fresh Natural Sprey'i yorumlama zamanım geldi dedim :)

Öncelikle şunu belirteyim ki bu ürünü almamda en büyük etmen, ürünün 'Alüminyum' içermemesi oldu. Alüminyum cilde uygulandığında kanser riskini tetikliyor, bu ürün de koltuk altına uygulanıyor bu da demek oluyor ki göğüs kanseri riski barındırabilir. (Aman dikkat !)

Ürünün özelliklerine bakacak olursak,
*Pudra içermiyor bu sebeple de kıyafetlerde herhangi bir iz bırakmıyor.
*Spreyli olduğu için kullanımı kolay, her bir koltuk altına 1 fıs yeterli geliyor.
*İçerisindeki okyanus özleri sayesinde ferahlık hissini algılayabiliyorsunuz.


Fotoğrafta çok belli olmasada soldaki ürün bitmiş , sağdaki ürün ise yerine yenisi gelmiş olan deo sprey :))

Kokusunu çok seviyorum deodorantlarda kokuya önem veren birisiyim, bu ürün de hafif pudramsı, mavi yuvarlak kutudaki kreme çok benzettiğim bir kokusu var.

Yazın ağır kokular çekilmiyor bu ürünü o kadar güzel üretmişler ki parfüm niyetine kullananlar olduğunu biliyorum :)

Çok fazla ürün denedim ve Alüminyum içermeyenler arasında en başarılı bulduğum ürün budur. Bittikçe alıyorum, çevreme de tavsiye ediyorum.
İşe yaramayan bir sürü ürün alınacağına, bir tek Nivea Natural Fresh yetecektir.

Ürünün fiyatı satıldığı yere göre değişiyor hem de fiyatı epey oynuyor. Nasıl mı ?
Bu gördüğünüz Gratis mağazasında kendimin çektiği bir fotoğraf ürünün fiyatı 15.90 TL.

Burada da (kolaj yaparak) soldaki Gratis, Sağdaki ise BİM, ürün satış fiyatı 8.95 TL.

Ben ürünü Migros mağazalarından aldım orada %20 indirim vardı ve 8.90'a geldi. 
Fiyatları bildiğim için aslında üzerine eklenip, indirim yapıldığını anladım lakin ihtiyacım olduğu için almak zorunda kaldım.

Aldığım duyumlara göre BİM ile Nivea markasının anlaşmalarının biteceği yönünde, ihtiyacı olanlar BİM'den stok yapabilir, ilgilinin bilgisine :)

  Kucak dolusu sevgiler gönderiyorum...
       Bloğumu takibe alırsanız çok memnun olurum.
instagram/makyajyorumum

Not: Yapmış olduğum yorum Nivea Fresh Natural Deodorantı 1 şişe bitinceye kadar bizzat denedikten sonra kendimde gözlemlediğim sonuçlardan oluşmaktadır. Etkisi kişiden kişiye değişebilir. Görsellerin tümü tarafıma aittir.



1 yorum:

Write yorum
Unknown
AUTHOR
16 Ağustos 2018 08:41 delete

Elinize saglik guzel yorumlamissiniz. Gratis ve watsonsta fiyatlar iyice uctu.

Reply
avatar