Procerin Keratinli Argan Şampuan

Procerin Keratinli Argan Şampuan


Wophs sitesinin hediyesi olan bu şampuanı uzun süredir kullanıyorum ve artık etkilerini paylaşabilirim.

Şampuanın kutusunu gördüğüm an Giovanni 2chic markasına benzetmiştim ki instagramda da bahsettiğim gibi o markadan (hacimlendirici, turuncu olan) memnun kalmamıştım.
Ürünün görselini paylaştıktan sonra bu benzerliği bana soranlar oldu ben de firmadan bilgi istedim, güzel bir şekilde aydınlattılar...

Olay şundan ibaret, öncelikle Giovanni markasıyla bağlantı olmamakta, tasarımcılara renk geçişi olan bir tasarım siparişi verilmiş ve bu tasarım tercih edilmiş. Ürün kutusu seçilip, karar verildikten sonra Gratis mağazaları bu markayı getirmeye başlamış. Sebebi kısaca bu, yalnız bundan sonraki seriler için farklı tasarım ile karşımıza çıkmayı planlıyorlar.



Gelelim ürüne :)
Benim bir  şampuanda sevdiğim iki özel yağ içeriyor

-Argan
-Keratin


Keratinin Faydaları:
*Saçın kolay taranmasını sağlar.
*Kırılmış saç uçlarını onarır.
*Saça parlaklık kazandırır.
*İşlem görmüş saçları onarır.
*Saç esnekliğini arttırır.


Argan Yağının Faydaları:
*Kuru saçları nemlendirir.
*Saçı nemlendirirken elastikiyet kazandırır.
*Koparak dökülmeleri engeller.
*Saçı besler ve güçlendirir.



Bu şampuan içerisinde Provitamin B5 ile saçların güçlenmesine ve sağlıklı görünmesine katkı, zor şekil alan saçların onarılmasını sağlar.
Ürünün içerisinde saç bakım kremi yok yani 2'si 1 arada değil fakat o kadar güzel ve yumuşak şekilde uygulanıyor ki kutuya özellikle baktım saç kremi içeriyor mu diye :)
Yaşadığım tek sorun ürünü uyguladıktan sonra ellerimde hafif kuruluk hissediyorum onu da el kremiyle çözüyorum.

Kokusu da çok hoş kremsi sabun gibi...
Köpürmesi de başarılı, az bir miktar bile yetiyor (orta uzunlukta saç için)....
Yapısı da ne çok sıvı ne çok katı, akışkan ve kıvamında...

Her saç tipine uygun olan bu şampuan, her yaş grubu için ideal olduğu söyleniyor.



Hatırlatma, Wophs.com.tr sitesinden 10-13 Nisan tarihlerinde yapacağınız alışverişlerde 2. ürün hediye kampanyası bulunmakta.
2. ürün için koşul, ya aynı ürünü ya da daha düşük fiyatlı ürün seçmek.
Bunun için de alışverişte 'hediye paketi' kısmında 'Evet'i işaretleyip 'hediye notu'na istediğiniz ürünü yazmak. Ürünleri denemek isteyenler için kısa süreli güzel bir kampanya olmuş, ilgilinin bilgisine :)



Not: Yapmış olduğum yorum ürünü uzun bir süre bizzat denedikten sonra kendimde gözlemlediğim sonuçlardan oluşmaktadır. Kişiden kişiye değişim gösterebilir. Görseller tarafıma aittir.

2 yorum

Write yorum
Gökçe
AUTHOR
9 Ağustos 2016 17:54 delete

Canım bende bunların saç kremi sıvı saç kremi ve şampuanını aldım ve denedim oldukça bitkisel ürünler sanırım saçımı ağırlaştırmadan yumuşatıyor.Memnun kaldım bunuda okumak içimi rahatlattı :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
15 Eylül 2017 13:19 delete

Bende kullanıyorum aşırı dökülme ve yıpranma vardı sacimda yeniden doğdu saçlarım resmen

Reply
avatar